Viikonloppu on menny siivotessa..Kyllä on mukavaa kun on siistiä! Pitäs useemminkin alkaa miettiin mitä OIKEASTI haluaa..Sit tulis tehtyä jotain sellasta (perusteelista) mitä ei ehkä ihan joka vkonloppu tuu tehtyä..Huomennapa sen sit kuulee kannattikoSilmänisku..

Siivouksen lomassa lenkkeilin tänään tuolla metässä,ihan uudella suunnalla..Parituntia siin kiertelin ja kaartelin,mietin kaikessa hiljaisuudessa elämää,mennyttä ja tulevaa..Koirat ja kamera oli mukana..Yritin saada liikekuvia mutta se oli sulamahottomuus..En mä osaa..Mutta bortsuthan on kuvauksellisia,ainakin meidän Gia,se nauttii kun sitä kuvataan..Tässä koko laumasta jotain..

 

Tässä Gia

Cipa

Tässä kuva joka olis mun hääkutsunkannessa JOS mun ei tarttis vaan nähä unta moisestaSilmänisku..Gia Ja Eppu

Gia ja Cini

Eero

Kyllä ne kotona(metässä) osaaHymy

Oli kyl ihan kiva lenkki!

Iltasel kävin sit vetämäs agi-harkat..Oli kyl mukava nähä kuin porukka on edistyny talvenaikana..Ite ku olen nähnyt treenejä vain muutaman kerran..Mutta jospa sitä nyt piristyisin..Ja alkasin treenaamaan tyttöjen kans..Jotenkin vaan olen lamaantunut kun Eero on pois pelistä..Mutta nokka nostetaan ylös ja matkajatkuu..Uudet haasteet ja kuviot oottaa Cipan ja Gian kans..

Tässä viel lopuksi muutama kuva matkanvarrelta..

Nipsu

Nepsu

Nepsu ja koirat

 

Nepsu ja Tipsu

Ja ehkä upein kuusi ikinä..Hymy 

Ja näitähän ain välillä osuu matkanvarrelleSilmänisku

Tässähän tätä taas oli..Tikusta-asiaa ja ehkä olen pikkaasen ylpee kun sain noi kuvat kamerasta koneelle ja viel tänne..JA AIVAN YKSIN..HipHei!