Kanna minut sylissäsi yli surujen
Kanna minut silloin kun yksin jaksa en
Kanna minut mä en koskaan löydä perille
Niin kuin kyynel poskelle minä kuulun sinulle
(Jippu-Kanna minut)

Olen ihan fiiliksissä eilisestä Jipun konsertista Raahesalissa.Jipun sanoituksista olen aina pitänyt,ne on sellasia erilaisia,hyvin mun näkösiäSilmänisku,ääni on ollu hieman arvoitus,mutta ei ole enää.. WOW! Ihan mieletön ääni! Ehkä se viel korostu tuollasessa salissa jossa ei ole taustahälyä jne..Musta tuli nyt kyl ihan Jippu-fani..Lisää tämmöstä,huippu ilta,kaikinpuolinSilmänisku..

Mitä täällä sit muuta..Mua ei nukuta..Tänäänkin vahtasin kelloa jo viidenhuiteilla ja päätin kuudenjälkeen nousta ja lähtä..Reilu puoltoista tuntia sit käveltiin koirien kans.Ihanan helppo oli kävellä ja kun ei ollu muita viel hereillä koirat sai juosta irti..Hyvä toi pyörätie tuonne kylälle!

Treenit on ollu melko heikollahapella johtuen ihan omasta lamantuneesta olotilasta..Torstain treenit laskelmoin et on pakkasta ja sain hieronta-ajan itelleni..Pakkas-ukko teki tepposen eikä pakasta sit ollutkaan kahtatoista Tupoksella(täällä kyl oli -13,5) joten treenit olis ollu kun olisin vaan menny paikalle,vaan enhän mä viitsiny hierontaakaan enää perua kun sen kinuamalla kinusin..No sattuuhan näitä arviointivirheitä.

Perjantaina käytin Ninnin jälleen Sciossa..Arvot oli kohtalaiset d -ja b-vitamiiniä pitää lisätä ja rutkasti..Seuraava taas sit kuukaudenpäästä..

Englannin matka lähenee..Enää puolitoista viikkoa..Lähellä mutta vielä niiiiin kaukana,viel ehtii tapahtua kaikenmoista..Toivotaan et tänä vuonna kuitenkin pääsen matkaan.

Nyt tarttee alkaa lämmityspuuhiin ja jos täs ympärillekaton siivouskin olis varmaan kovasana..Se siitä lepopäivästäNolostunut